Aktuelna ekonomska situacija u zemlji i regionu uticala je na pad kupovne moći stanovništva i nepovoljno se odrazila na industriju pića u Crnoj Gori, ali je Pivara Trebjesa nastavila trend pozitivnog i profitabilnog poslovanja, saopštili su iz kompanije. Menadžer korporativnih komunikacija Trebjese, Natalija Milić, kazala je da kompanija, uz pomoć iskustva stečenog tokom tradicije duge 118 godina i podrške pivarske grupacije kojoj pripada, Molson Coors, uspješno odgovara na sve situacije. “Nastavljamo da budemo jedan od najboljih predstavnika crnogorske proizvodnje i kvaliteta i jedan od omiljenih brendova u Crnoj Gori, ali i regionu”, rekla je Milić agenciji Mina-biznis...
Aktuelna ekonomska situacija u zemlji i regionu uticala je na pad kupovne moći stanovništva i nepovoljno se odrazila na industriju pića u Crnoj Gori, ali je Pivara Trebjesa nastavila trend pozitivnog i profitabilnog poslovanja, saopštili su iz kompanije.
Menadžer korporativnih komunikacija Trebjese, Natalija Milić, kazala je da kompanija, uz pomoć iskustva stečenog tokom tradicije duge 118 godina i podrške pivarske grupacije kojoj pripada, Molson Coors, uspješno odgovara na sve situacije.
“Nastavljamo da budemo jedan od najboljih predstavnika crnogorske proizvodnje i kvaliteta i jedan od omiljenih brendova u Crnoj Gori, ali i regionu”, rekla je Milić agenciji Mina-biznis.
Ona je navela da je pored zadržane liderske pozicije na domaćem tržištu, poslovanje u prošloj godini obilježio početak distribucije nekih od svjetski najpoznatijih piva i prvog sajdera /Cider/ u ponudi.
“Početkom godine crnogorskim ljubiteljima piva i u Crnoj Gori postala su dostupna neka od najpoznatijih belgijskih piva - Leffe i Hoegaarden. Od sredine godine Pivara je u svoj portfolio uvrstila i prvi sajder – Carling Cheery, prvo autentično britansko piće”, rekla je Milić.
Ona je navela da su Nikšićko Gold i Nikšićko Tamno prošle godine nagrađeni zlatnim medaljama na prestižnoj međunarodnoj smotri kvaliteta Monde Selection.
Milić je saopštila da Pivara na polju izvoza pravi značajne korake u nekoliko posljednjih godina.
“Najviše izvozimo u zemlje regiona, a posebno rastuća tržišta za naše proizvode su tržišta Albanije i Kosova, na koja sada najviše izvozimo”, kazala je Milić.
Govoreći o planovima za ovu godinu, ona je saopštila da je na prvom mjestu ulaganje u zadržavanje prepoznatljivog kvaliteta Nikšićkog piva i dalje jačanje pozicije na crnogorskom, ali i drugim tržištima.
“U ovoj godini, kao dio Molson Coors grupacije, potrošačima u Crnoj Gori omogućićemo uživanje u još široj paleti svjetski poznatih piva. Investicije su, kad je naša kompanija u pitanju, kontinuirane – kako u ljude i njihove vještine, tako i u proizvodne pogone i procese”, rekla je Milić.
Do sredine ove godine biće, kako je najavila, izgrađeno postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda.
“Ova investicija vrijedna je četiri miliona eura i jedna je od značajnijih naših investicija u oblasti zaštite životne sredine. Želimo da naš uticaj na lokalnu zajednicu u kojoj poslujemo bude i u ovoj godini još pozitivniji i to je poslovna filozofija i naših zaposlenih”, poručila je Milić.